Ojdå , fel namn!

Det finns säkert många av er där ute som ligger bredvid er partner i sängen och är rädda för att somna. Rädda för att göra något som kommer bli ett av era värsta misstag under er livstid. Rädda för att göra det förbjudna! Säga någon annans namn i sömnen!

Det är lugnt. Hjälpen är nära. Efter ni har läst det här inlägget så kommer ni våga somna tryggt och veta exakt hur ni ska komma ur den knipan!

Alt. 1  -  Ta tag i dina skådespelartalanger och utbrist förvånat "Va? är inte det ditt mellannamn?!" dvs att du måste koppla namnet tilll henne/honom så att de tror att du har drömt om dom.

Alt. 2  -  Se till att försöka döpa alla i din dröm till hans/hennes namn. Därav undviker du att säga fel namn eftersom alla heter lika!

Alt. 3  -  "Jag drömnde att vi var hemliga agenter på ett viktigt uppdrag och jag vill inte avslöja våran täckmantel. Om jag skulle sagt ditt riktiga namn hade jag utsatt dig och mig för fara och jag skulle aldrig vilja utsätta dig för fara!" Mina damer och herrar, när man gör ett misstag så är det något ni måste komma ihåg, fjäska! Men inte för mycker så att de fattar att det är något som inte stämmer! Om du råkar säga fel namn igen så håller du fortfarande fast vid att ni är två hemliga agenter som är ute på olika updrag.

Alt. 4  -  Du råkar säga en killes namn när du har flickvän eller tvärtom. Frukta icke det finns ett säkert kort att använda! "Jag drömnde att du dog och kom tillbaka i en annan människas kropp, och jag älskar dig så mycket att det skulle inte spela någon roll i vilken kropp du kom tillbaka i.. bara jag får ha dig hos mig!" Om de frågar om användningen av namnet så får du helt enkelt förklara att ingen i din dröm trodde på att din partner hade kommit tillbaka i en annan kropp. Så för att inte bli inspärrad på mentalsjukhus så var ett namnbyte ett måste. Det gäller att ligga steget före!

Alt. 5  -  Förneka, förneka, förneka! Detta är en metod som innebär att du måste övertyga din partner att han/hon hörde fel, drömt eller bara hittar på allt av ren svartsjuka. Du får hålla på så tills din partner börja tvivla på att han/hon hörde dig säga ett annat namn och tillslut kanske inser att det är du som har rätt (även om du kanske inte har det). Det är faktiskt sant att man kan få folk att tvivla på sig själva om man ifrågasätter dem ofta och länge. Dock kan det ta timmar, dar och kanske veckor innan du lyckas övertala honom/henne. Det beror helt knelt på hur envisa de är...


Ja vad mer ska man säga? 5 fina sätt att förhindra det lilla misstaget till att utvecklas till ett krig.

Ni kommer tacka oss en vacker dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0