Kvinnor, kvinnor, kvinnor...

Godeftermiddag kära problemhavare!

Detta inlägg är lite som en överlevnadsguide skulle jag nästan vilja säga. Ett snäpp närmare till att förstå sig på den mest underliga varelsen som har satt sin fot på denna jord..

nämligen Kvinnan!

Kvinnan kan vara något av det svåraste att förstå sig på, ena stunden är de glada men en liten grej kan göra att kvinnan blir rosenrasande och går inte att resonera med. Jag har själv levt med kvinnor omkring mig, studerat dem i över 19 år och jag börjar se ett mönster.

Jag tänkte dra upp fem punkter fakta om kvinnan för att göra det lättare för dig att förstå kvinnan. Dessa stämmer in på de flesta kvinnor, stämmer det inte det på din kvinna kan du skatta dig lycklig!

Fakta 1 -
Kläm inte på kvinnans mage! Ingen kvinna gillar att känna sig tjock, deras kroppsmassa hör ihop med deras självförtroende. Så kalla henne inte för tjockis, inte ens på skoj! Får du en kvinna att känna sig fet så är chansen att du får se henne naken lika med noll..

Fakta 2 - Kvinnor har tusen komplex! Hur ofta har man inte hört "Min rumpa är för liten, mina lår är för stora, min västra lilltå är större än den högra..". Att höra alla dessa komplex är nästan som tortyr (för den som lyssnar), de tar aldrig slut. Det du gör i detta läge är att förneka kvinnans komplex "Nej din rumpa är perfekt, jag tycker att dina lår är jättevackra, din lilltå är lika stor som den andra du måste ha mätt fel!". MEN kör inte med "Nej din rumpa är inteför liten den är ju mer åt det större hållet, din lår är ju jättesmala, det gör inget om din västa tå är större" det gör att du ger kvinnan nya komplex och att hon kommer att komma ihåg detta flera år fram över!

Fakta 3 - Har lite med fakta två att göra. En kvinna glömmer aldrig.. Allt fel du har sagt, alla misstag du har gjort, ALLT som du har glömt och vill att kvinnan ska glömma, har kvinnan lagrat i en speciell del av sin hjärna. Antar att den delen enbart finns för att jävlas?

Fakta 4 - En kvinna måste få uppmärksamhet ca 20 timmar av dygnet. annars tror kvinnan att du inte älskar henne, att du har glömt bort henne eller att du har hittat någon annan. Tyvärr finns det ingen logisk förklaring till detta..

Fakta 5 - Den som inte har koll på att kvinnor har mens 1 gång i månaden (om den är regelbunden dvs) har grävt sin egna grav... Kvinnor är monster 1 gång i månaden! För att minska risken för raseriutbrott har jag gjort en hurmanöverlevermonsterveckan-lista
  1. Ha choklad hemma!
  2. Ifrågasätt inte kvinnans cravings
  3. Alvedon, en kvinna utan smärta är en glad kvinna
  4. Kvinnan kommer gråta för ingenting men påpeka det inte, om du inte vill att hon ska gråta mer..
  5. Se till att ha mycket film hemma så att kvinnan är sysselsatt
  6. Ta ingenting kvinnan säger personligt, kvinnan är en helt annan person
Sen beror det mycket på från kvinna till kvinna men listan underlättar förde flesta.



Ni kommer tacka oss en dag!

Kommentarer
Postat av: din kvinna

HAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHHA<3

2010-06-09 @ 12:10:57
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0